Benim Unom..

| 16 Nisan 2009 Perşembe


My Uno, originally uploaded by zaferozer.

Ne kadar oldu kanka bir buçuk sene oldu neredeyse..
Ulan ilk geldiğinde bana nasıldın be.. On numaraydın on.. Şimdi ne numarası sana olan hevesim sıfırlandı.. Ne numarası..
99 model bir 70S işte.. Aynen insanların gözünde sıradan bir fiat işte..
İlk hatunun biri çarpmıştı sana moruktu.. Uyuz bir karı idi. Tan tan kafamın etini yemişti. Ulan senin gibi karının dedirtecek bir karı idi. Sağ ar kapıya vurmuştu. Pek fazla birşey olmamıştı gerçi. O zamanlar yeni evlenmek üzere ve kafası full dolu bir insan sıfatında takılıyodum. Eyvallah çekmiştim. :))
Sonra düğün günü ben evlenmek üzere olduğum gün benim kuzen kadir çaktı arabayı bir yere baya iyi bir çakıştı yani :) Olur böyle şeyler deyip geçiştirdik tabi.. Kaputtaki izler hala var o olaydan sonra hala öyle duruyor. Çünkü unodan soğuttu beni.. Bazen gaza geldim yaptırayım dedim hatta yaptırdım bile ama bu arabanın derdinden anlayacak bir ustaya bir türlü denk gelemedik. Pes ediyorum UNO.. Kusura bakma kardeşim artık pes ediyorum. Seni satacağım. Bugün tarih 17 Nisan 2009 cuma ya bugün karar verdim satıyorum seni..
Az önce pazar yolundaydım arabam ile birlikte..
Şimdi okuyan millet bu lavuk ne anlatıyor böyle derler falan.. Diyenin orasına koyayım.. Uzayın başka bloglara.. Hadi..
Ben kendim yazarım kendim okurum.. Beni anlayanda vardır elbet.. Ender bulunur belki ama özüdür, özü.. :)
Pazar yolunda iki efes kutu yanında çam fıstığı.. Arabada deyipte yok en son dinlerken cd atlattığı için kırdım. Uyuz oldum. O şekilde dinlemektense hiç dinlememek daha iyi.. :)
Bu arada winampta Moğollar'dan dörde özlem parçası çalıyor. Yani Cahit Berkay ustanın Dila Hatun adına yaptığı o muhteşem eser.. Elektro gitarı ne kullanmış ustam. Başka bir hava başka bir çoşku veriyor bu müzik insana.. Tavsiye ederim hatta bu yazıları okurken o parça varsa hd nizde dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.
Neyse pazar yolundayız teyp bozuk bende cep pc var onun içinde de bi,r kaç şarkı var fazla takılmam hani telefonumda şu olsun bu olsun.. Çalarken şu dinlensin falan.. :) Komiğime gitmiyor aslında. Herkesin zevki başka. Kimi seviyor ama ben sevmiyorum. Yani önemsemiyorum.
İbrahim tatlıses den fosforlu cevriye var hemde 1900 lü yıllarda o albümü yeni çıkardığı bir zamanda halk konseri verdiği birsırada çekilmiş bir parça.. Pardon kadınlar matinesiydi.. Pardon yanlış olmasın kadınlar matinesi.. :) Hatta o zamanlarda belliymiş çakalın kadınlara karşı ilgisi. Yalakalık olsun diye parça arasında kadınlara övgüler yağdırıyor. :)) Ulan ibo sen götürmüşsün malı zamanında ama şimdi en son yıldız ablamıza yaptığın hata ile yalan oldun yalan.. Fosladı derler bizde buna.. Zaten hakkını almışsın hayattan sana da eyvallah..
İki birayı da içtim. Uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşım aradı telden onunla konuştuk. İyi de geldi. Bizim mehmet. Severim mehmeti. Mersin'de şimdi. Evli hatta birde çocuğu var Allah bağışlasın ona.. Tel konuşmasından sonra çıktım dışarı anlattımda anlattım. Kime mi? Arabaya :)) Farkeder mi? Onunla çok şey paylaştım ben. Bir mal olarak hiç bakmadım ona. Hep yanımda idi.
Açık açık ayrılacağımı söyledim ona. Bugün galeri işi yapan bir arkadaşım var adı Kenan.. Şans işte bu aralar nette olsun piyasada olsun araştırıyordum Golf ü. Onalrın kapısının önünden geçerken gördüm gümüş renkte Golf 4 var.. Uğradım alacakmış gibi pazarlık yaptık sağolsun iyi karşıladı beni. Niyetine girdim gibi ama arabayı gördüm sadece daha içini dışını bilmiyorum. 16000 TL istiyor.. Bizim uno ya 5000 verdi. Muhabbet buraya kadar gelince bende arabam ile olan muhabbetimizi bitirmek istedim işte :))
iki gün oldu yıllık izine çıkalı. Uğraşaşacak başka bişi yok :)))))

Hadi eyvallah.. İyi bakın kendinize.. Malınıza..
Uno kardeşim ben senden ne öğrendim biliyor musun?
1- Malını kimse ile paylaşmayacaksın.
2- Malını kollayacaksın. (Öfkene yenik düşmeyeceksin)

Bunları yaptıktan sonra sanırım hevesinde, sevginde, arzunda bitmeyecek.. Bir mal olsada..
Sadece tebessüm..

0 yorum: