Sealybria ve HDR Fotoğraf

| 20 Nisan 2009 Pazartesi



Çalıştığım şirket yani Sinpaş.. :)
Sinpaşın Silivri'de yaptığı proje bu sealybria. Bende iki senedir orada elektirk teknikeri olarak çalışıyorum. Çok güzel bir proje. Görmüş olduğunuz orta gölet dediğimiz şelaleli suni göletten çekilmiş bir HDR fotoğraf. HDR nasıl oluyor diyeceksiniz .
Fotoğraf makinanızı ilk önce tripod yardımı ile sabit tutmanız gerekiyor gerçi ben bu fotoğrafı çekerken bankın üstüne sabitlemeye çalıştım biraz kaydı ama pek belli olmuyor.
Neyse makinanızı sabitlediniz diyelim ve eV ayarını -3 de bir poz, 0 da bir poz son olarak + 3 te bir poz çekiyorsunuz. Tabi ortama göre eV değerleri düşebilir çıkabilir ben örnek verdim.
Eğer RAW formatında çekebiliyorsanız gerek yok phtoshopta raw ayarlarından eV değerlerini ayarlayabiliyorsunuz.
3 pozuda çektiniz ve pc başındasınız.
http://www.hdrsoft.com/ adresinden Photomix programını indirin ve pc nize kurun. Gözünüze göre ayarlarını yapın. İşte size canlı renklerde HDR fotoğraf. Çok güzel birşey. Denemenizi tavsiye ederim.
İyi geceler.. Hep mutlu kalın tamam mı? :)

0 yorum: