Sonunda Kırıldı..

| 21 Nisan 2009 Salı






Bu fotoğrafı çektiğimde bu hale geleceğini hiç tasarlamamıştım aslında. Hani şöyle renklendirir böyle yapar diyerek kafamda tasarlamadan çekmiştim. Orjinal hali tabi başka lensim geniş açı olsaydı daha iyi kadraj çıkardı bence..
Bu akşam canım sıkıldı birazda dağınık bir gün geçirdim. Eşimden boşanmak üzereyim. Onun stresi bende hani var, varda ailemde de var.
Bugün eşimin avukatından telefon geldi. Hani ne kadar da istesende ayrılmayı insan bu konulara maruz kaldığından sanırım üzülüyor ya.
Umarım herşey güzel olur, eşim içinde benim içinde.

Neyse fotoğrafı açtım photoshopta. Şimdi kırılmış birşeylerin fotoğrafı var karşımda. İçimdeki hem sevinç hem karanlığı dökmem lazımdı. Biraz uğraştıktan sonra gördüğünüz gibi bu sonuç çıktı.
Bu tabaklar kırıldı bir kere daha toparlanmaz ama bu mutfak temizlenir ve yeniden tabaklar alınır yeniden hayata başlanır.
Umarım benim içinde öyle olur.
Görüşürüz..

0 yorum: