Yalıkent

| 15 Nisan 2009 Çarşamba


Yalıkent
Originally uploaded by zaferozer
Semizkumdan çok fazla söz etmedim size ama semizkumun genel bir fotoğrafını yayınladığımda anlatacağım..
Yalıkent ise.. Semizkumda bulunan tatil sitelerinden biri.. Dönemin en iyi ortamları orada oluyordu tabi bizim sayemizde :P
O zamanlar daha çocuğuz ne olucak işte ortaokul öğrencisi falan.. :) Ama ne aşklar ne serserilikler.. Aman aman.. Bugün yetişkin bir insanın yiyemeyeceği haltları biz yapardık efendi :) İyi ki yapmışım..
Sabah diye birşey yok zaten yaz mevsiminde bizim için. Öğleye doğru yatağımızdan uyanır ufak tefek birşeyler atıştırır doğru yalıkent sahile..
İlk giden takılır orada duvarın üstünde. Bekler diğer arkadaşlarını. Köksal, hüsam, converse, yasin haydaa toplanıyor herkes..
Denize girer hüsam ile birer bira içer akşam üzeri evlere dağılıp hem evde birşeyler atıştırıp hemde kıyafetleri değiştirmeye giderdik. Valideleri kandırabilirsek harçlık koparırdık. Hepimizin durumu belli yerli ve yabancı statüsüne çok karşılaştık..
Ama güzeldi.. Çocuklukta, mevsimde insanlarda güzeldi..
Şimdi öyle olmuyor tabi.. Eski birliktelik yok artık. Hayatın sorumluluğunu alan çekiyor kendini az ve öz takılıyor. Bugün benim yaptığım gibi..
Yalıkent sahili dedim ya..
Ben burdan çok bahsedeceğim ama çoookk..
Bu ağaç altında bizim Hüsam'ın doğum gününü kutlamıştık. Aynen bu ağaç altında. Kızlar falan.. Hatta o gün Melike ile tanışmıştım. Çok farklı biri idi o da yaa.. Harika birisi idi..

Zamanla yazacağız işte..

0 yorum: