Çocuk olmak..

| 24 Nisan 2009 Cuma


Çocuk olmak..
Originally uploaded by zaferozer
:) Sokaklar benim.. Hayat benim..
Büyükler koştursunlar banane.. Hayat şimdi oyuncağım benim.

Çocuk olmak.. Büyüklerin her zaman istediği şey değil midir? Çocuk olmak.. Oysa çocukken keşke bir büyüsem deriz.. Hatta dedikte!!
Ben çok söylemişimdir. Bilirsiniz yaş onsekiz sendromunu.. Yaş onsekiz özgürlük sanki. Öyleymiş. Neyin özgürlüğü Allah aşkına.. Kapitalist hayatın bir parçası oluyorsun. Neresi özgürlük bunun. Gece geç saatlere kadar dışarı çıkmak mı? Ya da ? Bağımlılık yapan maddeler kullanmak mı? Nankörlük var..

Bugün zor birgün geçirdim. Bu sevimli kerataya geçenlerde takıldım. Çakal yavrusu sanki. O kadar akıllı yani. Umarım gülüşü kadar doğal olur hayatı. gülüşü kadar doğal insanlarla karşılaşır..

İyi geceler.. Mutlu kalın. Kalamıyorsanız aklınız bir yerlere takılıyor ve takıldığınız şey sizi insandına üzüyorsa? Sizde inat edin. Galip gelen kazanır..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu çocuğa ne diyeyim, tam anlamıyla "çocuk", saf, temiz, hem hayattan bihaber ama aynı zamanda hayatın tam ortasında...

zaferozer dedi ki...

Çocukluk çok başka şey.. İnsan oğlunun en güzel devrelerinden bir zaman..