Erseven İskelesi..

| 26 Nisan 2009 Pazar



İlk önce selam veriyorum ve BloXoo dan Pıtırcık özellikle sana sevgilerimi sunuyorum. Bugün geç kaldım güzel mesajına.. Uzun zamandır Pazar psikolojisi yaşayamıyorum. :) Ne alaka diyeceksiniz ? Evet çalışıyorum. Pazar günleri insanların üzerindeki özgürlük hissini yaşayamadığımdan birçok insanlar zıt düşüyoruz.. Yani.. Sabah ben işe giderken başkaları yani geneli güne o hisle başladığından malasef çakışıyoruz. :)) Ama yok inanın zoruma gitmiyor :P Gidiyor vallahi..

Gelelim fotoğrafa..
Semizkum' un eskimeyen yerlerinden biridir.. Erseven iskelesi..
Fotoğrafta görmüş olduğunuz üst üste duran denizin üzerindeki beton iskele.. Fotoğrafı akşam üstü çekmiştim. Güneş batımına en fazla 30 dk kala.. Doğu tarafı karanlık. Her geçen dakika da fotoğraf çektiğimde makinanın iso sunu tekrar ayarlamak zorunda kalıyordum. Gökyüzü hızla kararıyor tabi.
Erseven iskelesi dedim de burada sezon sonu çok güzel zargana tutuluyor. Zarganayı Hüsam a soracaksınız. Benim kanki kendisi. Adamın balıklara karşı müthiş bir ilgisi var. Ayrıca balıkların dünyasını gerçekten çözmüş. İskele derken konu açıldı oraya bağlamaya çalışıyorum bağlayabilirsem :) Bizim hüsam sezonun bitmesine yakın yani ağustosun yarısından sonra genelde bu iskelede de sabahlar. Alır yanına votkasını yada votka alacak parası yoksa birasını, kurar oltasını, oturur şenzloga sabaha kadar balıklarla hem konuşur hem savaşır.. Birkeresinde bende takılmıştım. Acayip sıkılmıştım ki o günden sonra bi daha takılmadımda. Aslında keyifli bir hobi balık tutmak. Ama bana ters.. :)
Neyse o gece yedi, sekiz kiloya yakın zargana tutmuşlardı. Ben hariç :( Bu zargana da yılana benziyor. Yani yılan gibi uzun ama kafası kılıç balıklarını bilirsiniz aynen kafa o.. :) Yalnız o akşam yani ertesi akşam bir mangal keyfi yapıldı. Yaa yok böyle bir lezzet. Yanında birde çoban salata.. Of diyorum yani. O an anlıyorsun zaten adamların sabaha kadar orada neden takıldıklarını. Birşeyi başardığı için kendilerini iyi hissediyorlar. Balıkları yerken belli hepsinin gözlerinden. Olay bu falan yani. Hüsam hala aynı ve kendini ilerletmiş. Muhabbeti oluğu zaman acayip acayip balık isimleri söyler bana bende mal gibi dinlerim. Anlamıyorum ki. Anlamıyorum kanka balıktan ben.. Ama yerim sen tut ben yerim :))

Ersevenden bir anımızda böyleydi..
Kalın sağlıcakla.. Yeni bir haftaya başlıyoruz umarım herkesin yeni haftası başarılı ve mutlu geçer..
Görüşmek üzere.. :)

0 yorum: