Alışmak..

| 3 Mayıs 2009 Pazar



Selam.. Uzun zamandır arabamı satacağımı yazıyordum.. Ha sattım ha satacağım.. İnternette oto ilanları olsun araçta satılık yazısı olsun birçok satma girişiminde bulundum ama sonuç hep foss çıktı :))
Sonunda geçen salı günü istanbul a giderek bu araba muhabbetinden yada sendromundan kurtuldum. Aklımın ucundan bile geçmeyen bir araç aldım. Temiz bir araba.. Memurdan :D
Memur olunca az yol yapıyomuş ya mantık bu millette :) Niye az yol ??
Adam anca maaşı ile evini hayatını yaşatıyor kendine ve ailesine. O yüzden çok gezmemiş ve malına iyi bakmıştır. Wow derim buna.. Bütün memurlar böyle yani. Dikkat edin eğer araba veya ev her neyse bişiler satın alacaksanız ve ikinci el olacaksa mutlaka memurdan olsun. :))
Elbette memurlar ile dalga geçmiyorum, ama bu tür şeylere inanarak malın stratejisi olmaz ki !! Araba işte.. Orasından burasından ses gelmiyorsa motoru da iyise al gitsin. Ne memuru ne doktoru. Ne bayanı yaa.. Boş şeyler bunlar aklınızı kullanın.
Deneyimim ise, aracı aldıktan sonra otobanda 200 KMH a ulaştım. Ve titreme ve sağını solunu oynatma gibi salaklığı yok. Gayet iyi. Olgun. Olgun ? Çünkü kıçını başını oynatmıyor. Yol tutuşu çok iyi. Ayrıca alalı nerdeyse bir hafta olacak otuz lira lık yakıt attım hala bitmedi. Dizel yaa ondan :)) :P
Neyse hayırlısı olsun daha iyilerini de alırım inşallah.
Şimdilik yabancı bana. Benim olduğuna alışmak zaman alacak biraz.
Görüşmek üzere..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan arabanı. benim de bir arabam var ve çok severim arabamı. Ama şu bir gerçek bayanlar arabaya gözü gibi bakar.

zaferozer dedi ki...

Teşekkür ederim Neslihan..
Evet haklısın bayanlar araçlarını temiz tutarlar ama temiz kullanırlar mı ? Orası bi istisna bence. Bu erkekler içinde geçerli..