Uyuz

| 27 Nisan 2009 Pazartesi



Sokak köpeklerini bilirsiniz. Düşünsenize hayatımız boyu onlara ait hikayelerimiz bile vardır belki. Çoğumuzun vardır. Sokak köpekleri her yerde var. Her yerde insan da var :)
Bu köpekin adı bana göre "uyuz", kimine göre nurettin :))
Ama ne uyuz ne de nurettin aslında.. Tek bildiğim diğer sokak köpeklerine göre daha uysal ve sevimli.. Haa.. Bir de acayip bakışı var..
İşte bu fotoğrafta onlardan biri..
Beni gördüğü zaman kıçını başını bir sallaması var yok böyle birşey..
Asena halt etmiş yanında :)
Sağolsun mahallede yediden yetmişe herkes bu köpeği sahiplenmiş.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çekimler güzel ,hele köpek,
çok severim köpekleri.Başarılar

Adsız dedi ki...

Çok uysal gözüküyor. aynen bizim işyerindeki köpek gibi. ama ben her gördüğümde kaçıyorum. korkuyorum işte.