Hıdralles Aktivitesi :)

| 7 Mayıs 2009 Perşembe



Hıdralles denilince ilk aklıma gelen şey ateşin üzerinden atlayan insanlar gelir. Eminim sizinde öyledir.
O gece şans işte basınkentin otoparkında mahallenin hanımları toplanmış, ortalarında yanan ateş sıra sıra atlıyorlar. Hemen yanlarına vardım, onlar ateşin üzerinden bir bir atlarlarken bende bir kaçının fotoğrafını çektim. Ama acayip görüntüler çıktı. Hele bu fotoğraf süper :) Teyzecim inanmış işte.. Zati vardır türk insanında batıl düşünceler. Ama yine de güzel bir inanış.
Neyse fotoğraf makinasının flaşı patladıkça rahatsız oldular benide davet ettiler "sıra sende" gibisinden. Atladım tam çekileceğim kenara arkamdan bir ses "hop nereye öyle üç kere atlaman gerekiyor" demez mi? :) Neyse atladım üç kere o da yetmedi. Daha sonra geç saatte gül çiçeğinin dibine bozuk para koyacağımı sonra da sahile inip kumsala istediğim şeyi çizmemi söyledirler. :) Bende aynen dediklerini yaptım. Bu arada çizdiğim şeyi senesi dolana kadar kimseye söylemiyecekmişim. Hoşuma gitti. Zevkli birşeydi. Bilmiyorum aranızda hiç hıdralles kutlayan oldumu. Kimi bu geceyi siyasal düşünüyor. Derin konulara itiyorlar. Ama bu insanların çoğu bayandı. Erkeklerde vardı ama çoğunluğu bayandı. Hepsi gece çıkmışlar sokağa bir umut işte. İnanmışlar. Ama çok doğaldı.
Semizkumda hıdralles aktivitesi.. :)

Ayrıca yazmak istediğim birşey daha var.
Blog yazmadan önce de takip ettiğim birkaç blog vardı ama yazmaya başladıktan sonra bu ortama girince çok farklı görüşte ve gizemli kişilerle, yazılarla tanıştım. Bunlardan biri da sevgili mehtap ın bloğu mehbup.blogspot.com. Bloğu çok doğal ve okunası bir blog. Sevgili blog arkadaşım bloğunda yazdığın yazı için buradanda çok teşekkür etmek istiyorum. Beni gerçekten çok onure ettin.
Herşey gönlünce olsun tamam mı? Hiç bir engel kalmasın hayatında. Hep mutlu ol.. Hep yüzün gülsün ki eminim öyledir.
Hoşçakal.. Hoşçakalın.. :)

2 yorum:

mehbup dedi ki...

Hıdralles geceniz güzel geçmiş.Önemli olan inançınız, dilerim dileğiniz en yakın zamanda olur..
Ödülü aldığınız için teşekkür ediyorum.Daha nice ödüller almanız dileğiyle sevgi ve sağlıcakla kalın..

zaferozer dedi ki...

Teşekkür ederim.. Çok incesiniz.
Asıl ben size teşekkür ederim, beni ödüle layık gördüğünüz için..