Ağlamaklı Gözlerim..

| 9 Mayıs 2009 Cumartesi



Anlayamadığım şeyler oluyor yine..
Üzerime üzerime geliyor herkes.. Sanki her zaman yanlış yada yasak şeyleri ben yapıyorum. Kuralları ben değiştirmeye çalışıyorum sanki. Ama yok değil.. Ben hayatımı yaşamak, istediğim gibi yaşamak için çalışıyorum.
Blog benim bloğum hep gülüp oynayan bir hayatım yok tabi.. Her insan gibi benimde sıkıntılarım var. Yalnız tuhaf olan şey :) Birşeyler yazdıktan sonra kendimi iyi hissediyorum.
Bu halimi seviyorum, dünyayı seviyorum sıkıntıları da seviyorum, düşünmeyi seviyorum. Hele hele mücadele etmeyi çok seviyorum. Yaptığım şey inat değil, kendim oluyorum..
Playistimde Deli Düş'den harika bir parça Tıklım Tıklım Yalnızım adlı parçaları çalıyor. Genelde playistimde pek tanınmamış ama sağlam hatta parası ile albüm yapan, klip yapan sanatçılara bin takla attıracak kadar iyi parçaları olan amatör de diyebilirsiniz ama öyle değil grupları dinliyorum. Hazır müzikten konu açılmışkan pop müziği hiç sevmem :) O müzik kategorisi bana çoook uzak. Kolay kolay ayırt etmem türküden tutunda rock a kadar hatta trance kadar dinlerim ama pop çok saçma geliyo :))
üff.. :)) Keyfim yerine geldi yaa..
Her geçen gün bir şey öğreniyorum hayattan.. Bazen de aynı şeyleri görmek yaşamak kasıyor. Bugün o günlerden biri idi benim için. Teşekkür ediyorum. Bu teşekkür sevgili aileme gelsin ilk önce :) Sonra size..
Bu arada yarın pazar ve anneler günü.. Mutlaka birşeyler yapın. Ben çok farklı birşey düşündüm yarın için sabah şok olacak şok :)
Ayrıca belki internette denk gelmişsinizdir, ben gelmeyenler için yazayım Wahim in Ağlayamaz mışım adlı parçası.. O da manyak birşey.

Neyse yeter bu kadar.. :) Kendinize iyi bakın.. Yüreğinizde ki heyecan hiç bitmesin.. Umudunuz hiç tükenmesin. Hoşçakalın..

5 yorum:

mehbup dedi ki...

Sıkıntılar hiç bitmiyor ki.. En azından, siz yazınca sıkıntınızı bir nebze de olsa atıyorsunuz..Yazınız çok güzel..Kendinize iyi bakın..saygılarımla...

zaferozer dedi ki...

Olsun sıkıntısız bir hayatta çekilmezdi herhalde..
Yorumunuz için teşekkür ederim sizde kendinize ve ailenize iyi bakın..

mehbup dedi ki...

Zafer bey,umarım hasta değilsiniz.Yeni yazınızı göremeyince öyle düşündüm,kendinize iyi bakın..saygılarımla..

Adsız dedi ki...

zafer bey, blogumda bir ödülünüz var, bir ara uğrarsınız :) selamlar

zaferozer dedi ki...

Selam dostlar teşekkür ediyorum ilginize.. Mehbup şükür hastalık falan yok. Taş gibiyim maşş.. :)
Bugün niyetlendim yazmaya..

Pıtırcık ödülün için çok teşekkür ediyorum. Gerçekten beni çok mutlu ediyorsunuz. Teşekkürler tekrar herşey için.