uçurumun tepesinde

| 19 Mayıs 2009 Salı


Ortala

Uçmak dere köyüne daha varmadım.. Yollar o kadar kötü ki içimdeki ses boşver zafer dön geri arabayı daha yeni aldık anasını ağlattın yeter yuh falan yani o kadar triplik bir yoldu.. Neyse sağda bir tabela Paraşüt ile atlama sahası yazıyor.. Hadi gezelim görelim yaptım yaa çıkalım bakalım manzara daha iyi gözükür diye çıktım tırman tırman o gün arabanın ön takım dağıldı arkadaşlar.. Gidin görün diyorum ama araba kiralayın öyle gidin hani fantastik bir macera yapalım diyenlerdenseniz eğer ? :) Ama yok sıkıldık artık hep eğlence hep aynı şeyler biraz gizem falan istiyorum diyorsanız ee gidin o zaman :)

Daha çok var foto ayrıca anlatacak çok şey var..







5 yorum:

Adsız dedi ki...

manzara çok güzel hayran kaldım. Oturup saatlerce izlesem yinede doyamam.

zaferozer dedi ki...

Aynısını yaptım saatlerce oturdum ve düşündüm hem göz zevki yaptım hem kafamı dinledim.. Güzel yerler hakikaten..

Kurbiş dedi ki...

tekirdağa taraflarındaki uçmakderemi orası? ayrıca manzara güzel..

Kurbiş dedi ki...

kendim sordum kendim okudum cevabımı aldım.).)10sene t.dağda yaşadım az çok biliyorum:)

zaferozer dedi ki...

Selam kubiş :))
Evet uçmek dere civarları resimler aslında o günden kalma daha çok manzara fotoğrafları var ama seninde fark ettiğin gibi bu aralar işlerin yoğun olması nedeni ile internet ile aram iyi değil :(
Yorumun ve takiplerin için çok teşekkür ederim..