Bahar Kelebeği

| 7 Temmuz 2009 Salı



Gözyüzü güzel her yer böcük.. :))
Elimde makinam ve her zaman ki gibi aynı yerlerde geziyorum ama her defasında başka başka kareler yakalıyorum.. Sizde fotoğraf makinaları ile ilgileniyorsanız deneyin aynı yerlerde fotoğraf çekin her zaman farklı olacak çektiğiniz fotoğraflar..

Bu aralar işler yoğun zaten yazmıştım ama stres atmak için sokaklarda yetmiyor.. Ya da bana göre değil sanki.. Aklımda onca soru işareti varken düşünceli bir adam sıfatında takıldığımdan sokaklar da boşluğumda bana yardımcı olamıyor. Hatta daha fazla sıkıntı veriyor.. Sanırım bir kaç ay kendimi uzaklaştırmam gerekiyor bazı şeylerden.
Evet öyle olması gerekiyor böyle bir karar aldım kendimce.. :))
Meyra nın ağladın ya adlı bir parçası var yeni albümünde, bir değil birçok kişi ile yaptı düetler var o parçaya.. Yalnız cemil Demirbakan ile yaptığı düet fefkalade olmuş..

Yaş ilerledikçe rakamlar tık tık birer birer basamak atlarken herşeyin aynı yürümediğinin farkına vardığınızda kendinize ve hayata karşı sorumluluklarınızın da arttığını anlıyorsunuz.. Anladım :)) Belki de biliyordum ama işime gelmiyordu..
Umarım sonu güzel biter..

0 yorum: