Dibe Vuruş..

| 20 Şubat 2010 Cumartesi

08/09/09 Saat 01:32
Dibe Vuruş..

:) Gülmek istiyorum, beceriyorumda.. Sahte gülüşler, sahte kişilik, sahte görünüş. Güçlü gibi. Ne oldu. Teker teker ve hissettirmeden geldi bombalar.. Tek tek acımasızca yağmaladılar beni.
Geçtiğimiz haziran ayında ciddi bir trafik kazası geçirdim. Emanet bir araç ile müthiş ve olağan üstü taklalar attım. :) Hala dönüyor, hala da yapmak istiyor gibiyim. Makara ya vurmak istiyorum ya rahat hissediceğim güya kendimi. Yaklaşık 10.000 TL zararım oldu. Belki de daha fazla olacak. Bombalar öyle ardı ardına patlıyor ki bu skandallara sesim bile çıkmıyor neredeyse.
Kötü başlayan ve kötü ilerleyen ve yine kötü bitecek bir de evliliğim var. 25 Şubat ta ikinci duruşmam var. Umarım artık kaldığım yerden başlamama izin verir hayat.
Daha 25 yaşındayım.
Umarım görüşürüz. Gidecek olsamda.. :)


(kış çiçeği olsam serin sulara atsam donup baksam sana sorsam soğuk mu? Soğuk bir gece olsam yalnızları yaksam) => Dehan - Nedir Aşk ?

0 yorum: