Fark Ediş..

| 23 Şubat 2010 Salı

19/02/2010 Saat 23:20
Fark Ediş..

Bugün yine fark ettim tıpkı eskiden yaşadığım fark edişler gibiydi.. Uyandığı mı?
Tarifini bile yapadığım kendimi başkalarına sorar mış gibi yaparak bulmaya çalıştığım, o zor ama sabit olmayan, evet diyebilen, asla demeyen, rahat ama kendisi ile mücadele edebilen birini aramakla oyalanan uyur gezer pozisyonunda biriydi.
Fark ettim bu sefer ki uzun sürdü.
Neyi beklediğimi biliyor gibi yapıyor aslında beklediğim şeye hazır olmadığım ve beklediğim şeyi bilmiyor olduğumun da farkındayım.
Birşeyler seni kurtarmaya gelecek minik ve yaramaz çocuk :)
Bunun ile büyüdük öğrendikte..

Büyüdüm.. Tam tamına 25 yaşındayım. Abiyim.. Her yerde abiyim. Küçüğle büyüğü ile. Senaryoya fena takıldım. Yardım almama gerek kalmıyor. Başarılıyım.
Bir yandan da boş işlerle uğraştığımın farkındayım ama inadına bu şekilde olması gerektiğini düşünüyorum. Fark edilmek istemiyorum da ondan. :)

Evet herşey değişiyor ve değişim tamamlandığında ister istemez fark ettiriyor kendini. Uyanmak ta güzel uyumamak daha güzel olurdu.
Her zaman ki bi son söz..
Her gördüğün göründüğü gibi görünmez.

0 yorum: