Süpriz..

| 12 Mayıs 2009 Salı



Selam.. Geçtiğimiz pazar bildiğiniz gibi anneler günü idi. Bir önceki yazımda yazdığım gibi anneme güzel bir süpriz hazırlayacağımı yazmıştım. O gün ben bile inanamıyorum kendime ama sabah saat 05:30 gibi uyandım. Evet inanamadığımı yazıyorum çünkü hayatın o zamanını pek bilmem uyumak her zaman daha ağır basmıştır :) Ama nasıl oldu ise uyandım, süprizim için. Neyse aldım fotoğraf makinamı da bu arada makinanın ismi "zırto" :) buda biline.. Attım kendimi sokağa koca semizkumu geziyorum araba ile bir allahın kulu olmaz mı ? Yahu.. Ama benden başka kimse yok :) Gül arıyorum taze taze.. Gece de koparabilirdim ama taze kokulu olması önemli idi benim için. Gözüme çarptı kan kırmızısı bir gül, hemen daldım bahçeye hem güle kendisinden özür diliyor hemde kesmeye çalışıyorum :)
Annem ev hanımı değil. İş kadını. Teyzem yani annem ablası ile beraber market işletiyor. Bir sabah annem bir sabah teyzem açıyor dükkanı. O pazar sabahı da anneme isabet etti. Zati isabetli olmasaydı sabahın köründe ne işim var sokakta :) Doğru markete gittim. Kağır parçasına güzel bir not yazdım annem için ve marketin kapısının koluna gül ile birlikte notumu astım. Bir şekilde sağda solda fotoğraf çekerek saati 07:00 yaptım. Ama hava soğutu üşüdüm yani :) Sabahları ben işe gitmeden önce annemi markete bırakır oradan da kendi işime giderim. Standartı bozmadım aynen normal neyse o oldu ama ben aceleci bir tavır sergiledim. Anneme iş yerinde arıza olduğu beni çağırdıklarını ve siteye girmeden markete yüz metre kala bırakacağımı söyledim. Tabi sabahın körü dedim ya kadın yataktan yeni kalkmış yedi vallaha.. :) Annemi bıraktım ve hemen uzadım. Sonrası tam istediğim gibi olmuş. Çok duygulanmış. Hatta ağlamış. Şaşırmış.. Hala notum ve kopardığım gül duruyor. Eminim ki uzun bir süre saklayacak onları. Özellikle notu. Benim anneler günüm böyle geçti.

Gelelim fotoğraflara o sabah kartal sitesinde bir kaç fotoğraf çektim.
Bu da onlardan biri. Dahası da aşağıda..

Ayrıca sevgili Pıtırcık beni smart blogger ödülüne layık görmüş. Çok teşekkür ediyorum kendisine.
Mehbup ve Pıtırcık her ikinize de teşekkür ediyor ve yarınlarınız her zaman mutluluk olmasını diliyorum.
Hoşçakalın..










3 yorum:

mehbup dedi ki...

Resimler harika,Annene yaptığın süpriz çok güzel..İyi bir evlatsın,hep öyle kal.Hem annen hemde siz şanslısınız.Yazıların çok güzel,içten ve samimi bir kere de sizi tebrik ediyorum..Hep mutlu olmanızı dilerim..Sevgi ve sağlıcakla kalın..

Adsız dedi ki...

Annenize yaptığınız süpriz çok güzel. Resimler zaten muhteşem.
Ödülünüz içinde tebrik ediyorum.
Sevgilerimle.

zaferozer dedi ki...

Teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için.. O sabah nasıl kalktım o saatte anlamış değilim :)